V dnešní době už je webová stránka toho, kdo něco nabízí, snad samozřejmostí. Nevěříte? Tak se podívejte na nějaký obchod, nebo nějakého podnikatele, kterého znáte a uvidíte, že ji mají. Webová stránka je v dnešní době základ a je podobné tomu, jako kdybyste si ven nedali boty. Taky je potřebujete a venku je nosíte každý den. A taková webová stránka se opravdu hodně vyplatí, protože tím můžete hodně získat a nic tím neztratíte. Když se někdo bude rozhodovat o tom, jestli si objedná vaše služby anebo ne, tak se pravděpodobně nejprve podívá na vaši stránku, informace o vás a podle toho se rozhodne, jestli bude mít zájem anebo ne.
To si ještě vzpomínám na dobu, kdy někteří začínající podnikatelé kdysi lidem rozdávali vizitky a bylo to místo webových stránek, které předtím ještě úplně nebyly rozšířené. Teď už se s vizitkami setkáte jenom zřídkakdy a je to spíše vzácnost. Ale to je tou dnešní dobou. Každopádně abychom se vrátili k tématu. Co by taková webová stránka měla mít? Rozebereme si to podrobněji. Sekce o nás – tam byste měli popsat, na co se vy nebo vaše firma zaměřujete. Může to být jakékoliv odvětví – třeba copywriting (psaní článků), nějaké stavby, kosmetika, pedikúra, manikúra a tak dále, nějaké základní informace o vás, jaké máte zkušenosti.
Ceník – důležité je taky uvést ceny, jaké máte. Bez cen je zakládat webovou stránku asi zbytečné. Zákazník chce totiž vždycky vědět, jaké jsou ceny vašich služeb, aby si to mohl třeba porovnat s ostatními. Pokud ale nemáte s webovými stránkami zkušenosti, je nejlepší nechat si poradit od profesionálů a tvorbu webových stránek nechat na nich. No ale zase ten výsledek bude stát za to a stránky budou profesionálně udělané a přesně podle vašich představ, a za to to stojí připlatit si nějakou korunu… Sami uvidíte, že to bude lepší.