Prodej nemovitostí – velmi často se virtuální prohlídky uplatňují při prodeji nemovitostí. Například chcete-li prodat svůj byt nebo rodinný dům či chatu a namísto fotografií, případně jako doplněk k fotkám, přiložíte 3D model objektu. Tím vaši klienti získají přesný obraz, jak to v daném místě vypadá, v podstatě ani nebudou muset absolvovat fyzickou prohlídku, která bude spíše jen formálním potvrzením toho, co již viděli doma na počítači.
Pronájem nemovitostí – velice podobné je to i při pronájmu – tam můžete každému potenciálnímu zájemci nabídnout i pohled na vnitřní vybavení domu, které bude součástí pronájmu. Opět budou vaši klienti perfektně v obraze a nebude docházet ke zbytečným dohadům a nedorozuměním, kdy jsou lidé zklamáni z toho, co vidí při fyzické prohlídce v porovnání s fotografiemi.
Ubytovací zařízení – chcete nabídnout ubytování v rodinném penzionu s krbem, saunou, bazénem a krásnou zahradou? Pak namísto fotek nabídněte pohled na komplexní 3D prohlídku, kde každý uvidí vše, co může jako zájemce o ubytování využít. Garantujeme vám, že úspěch je zaručen, pokud máte co nabídnout, protože lidi nejvíce zajímá pravda, nikoli prodávaný zajíc v pytli.
Golfové hřiště – jako jeden z příkladů využití virtuální prohlídky zde uvádíme golfové hřiště. Ta jsou totiž velmi členitá, kopcovitá a různorodá a nafotit každé hřiště tak, abyste tam ukázali všechna jeho zákoutí, je takřka nemožné a hlavně, kdo by se probíral u jednoho hřiště dvě stě padesáti fotkami? Postačí docela jediný virtuální model a máte jasný přehled o tom, kde jsou rozmístěné jamky, kde je písek, kde vodní překážka, jak vysoko stoupá převýšení terénu vůči základnímu bodu atd. Tímto způsobem lze prezentovat jakékoli sportoviště, například lyžařskou sjezdovku, kurty na plážový volejbal, dětská hřiště, bazény a aquaparky atd.